frissitesek.jpg

Frissítések & korrekciók

Az egyes publikációk frissítései, változásai, és korrekciói. 
A 2021. január 1-je utáni változások követhetők nyomon ezen a lapon.
A 2020-as évi változtatások terjedelmi okból másik oldalon böngészhetők 

2021. április 24.

> Dombóvár helyi járat (első közzététel: 2017. július 22.)

A korábban Pécsett városi könyvtárként használt Ikarus 260.95-esről (CCP-661) egy új képet linkeltem.

2021. április 22.

> A budapesti 60-as busz(ok)  (első közzététel: 2017. február 15.)

Egy 2017. novemberi (Conecto G) és egy 2019. februári (Cívis 12) képpel bővítettem.

2021. április 15.

> Ebusco 2.2 18m bemutató (első közzététel: 2021. március 26.)

A gázolajkályha maximális teljesítménye tévesen szerepelt (8,5 kW, valójában 30 kW).

2021. április 5.

> Óbudai autóbuszgarázs (első közzététel: 2017. május 27.)

Három, 1975-ös fotóval bővítettem (Fortepan 98780..98782).

> Munkásszállító akart lenni (első közzététel: 2018. május 24.)

Négy képpel bővítettem az 1974-es BNV-ről.

2021. április 2.

> Volvo 7900A Hybrid teszt (első közzététel: 2015. január 20.)

Egy 2015. február 26-i sajtóközleménnyel bővítettem.

2021. április 1.

> Credo Econell 13 CiTY teszt (első közzététel: 2017. március 26.)

Egy, az új városi-elővárosi hosszított kivitelről szóló termékbemutatóval és egy előadás anyagával bővítettem.

2021. március 31.

> Kipufogódobok városi és elővárosi buszokban | Euro VI dízel (első közzététel: 2021. március 11.)

A Kravtex Kft. jóvoltából az Econell nem kifejezetten jó szemléltető értékű képét egy jobbra cseréltem. Továbbá korrigáltam az FPT regenerálására vonatkozó információt (üzemszerűen nincs állóhelyi regenerálás).

> Ebusco 2.2 18m bemutató (első közzététel: 2021. március 26.)

A konkurens e-csuklósok rövid ismertetéséből kimaradt a Volvo 7900EA, pótlólagosan megemlítettem egy képpel karöltve. Továbbá az MAN Lion's City 18E kapcsán korrigáltam a közzétett sorokat, ugyanis pár nappal ezelőtt érkezett meg Kölnbe (korábban az szerepelt, hogy tavaly ősszel átadták a KVB részére).

2021. március 28.

> Az elektromos busz kompromisszumai (első közzététel: 2020. március 28.)

A villanygépekről három cikket linkeltem, ahol informálódni lehet a: felépítésükről, működésükről és működtetésükről, előnyeikről és hátrányaikról, járműbe építésükről.

> MJT L83-01D (első közzététel: 2018. október 22.)

Típusjelölés pontosítása.

> Unionok és midibuszok egyedi megrendelésre (első közzététel: 2018. június 26.)

Két fotóval bővítettem az Union-DAF 350-esről (HOV-139).

 

2021. március 25. 

> Kamerarendszer tükrök helyett | MirrorEye és CornerEye (első közzététel: 2021. február 3.)

Egy ellenfényes becsillanást ábrázoló monitor fotóval bővítettem.

2021. március 13. 

> Kipufogódobok városi és elővárosi buszokban | Euro VI dízel (első közzététel: 2021. március 11.)

Három további képpel bővült: egy 1979-es Den Oudsten kipufogórendszere; egy 2009-es Citaro II LE / OM906 EEV kipufogórendszere; egy AdBlue kirakódásos szabad csővég.

2021. március 11. 

> Kamerarendszer tükrök helyett | MirrorEye és CornerEye (első közzététel: 2021. február 3.)

Egy esős szélviharban készült Class II-es képpel bővítettem.

2021. március 5.

> Az elektromos busz kompromisszumai (első közzététel: 2020. március 28.)

Az Ebusco esetén a maximális férőhely 90 fő honlapjuk alapján, míg a BYD K9U esetén a korábbi 80 fős maximális értéknél találtam nagyobb kapacitású szériát (84 fő) így a vonatkozó diagramot korrigáltam.

2021. március 2.

> Buszvezető-toborzás - marketing (első közzététel: 2018. június 18.)

A Connexxion Nederland körülbelül 2005-ből származó szórólapjával bővítettem a külföldi példák részt.

2021. január 10.

> Versenyautó-szállító Ikarusok (első közzététel: 2019. május 2.)

Ikarus 556-osról lelt 8 képpel bővítettem.

2021. január 8.

> Meghosszabbított Ikarus 405-ösök (első közzététel: 2020. október 13.)

Midibusz-hiány miatt a BPO-199-et 2020 decemberében ismét állományba vette a BKV Zrt.

2021. január 2. 

> ARC evolúció | 1. rész (első közzététel: 2020. december 28.)

A Camion Truck&Bus magazin 2008/5-ös számának ötoldalas, témába vágó cikkével bővítettem az írást.

> Széna tér autóbusz-állomás (első közzététel: 2019. augusztus 10.)

A 3. kép alatt tévesen 1939-es dátum szerepelt, holott 1954-ben készült a fotó.